Schimmel op brood van Schar

Print Friendly, PDF & Email

Klagen kunnen we allemaal, maar toch vind ik de reactie van Schar op mijn klacht positief. Omdat mijn drie dochtertjes en ik glutenvrij moeten eten (en mijn man om praktische reden ook glutenvrij mee-eet) koop ik veel glutenvrij brood.

20150923 (2)

De ene keer bestel ik Schar Classic bij Glutenvrijemarkt , een andere keer bestel ik het bij Natuurwinkel en de andere keer weer bij Albert Heijn. Het is maar net waar het in de aanbieding is.

Helaas gebeurd het dan ook wel eens dat er in de grote bestelling een brood zit met schimmel erop. De eerste keer dat dit gebeurde ben ik terug gegaan naar Albert Heijn, daar kreeg ik netjes mijn geld terug! Keurig! 

Iets later had ik weer een paar broden, dit keer had ik bij Glutenvrijemarkt besteld, ook daar kreeg ik keurig de volgende dag nieuw brood.

Maar vervolgens gebeurde het weer, deze keer weer bij Albert Heijn. Toen vond ik dat het wel heel erg vaak gebeurde, ik had in korte tijd wel 6 broden met schimmel! Dit leek mij niet een probleem van Albert Heijn of Glutenvrijemarkt, maar een probleem van Schar.

Ik ben op zoek gegaan of ik ergens mijn klacht in kon dienen, want het lijkt mij ook dat een bedrijf zoals Schar zou willen weten dat er iets (regelmatig) mis gaat met hun product. 
Online vond ik dat je in het Engels een klacht kon indienen over je product. Dit heb ik vervolgens gedaan en verrassend genoeg kreeg ik een paar weken later een net briefje en een hele volle doos met producten:

20150923 (1) 20150923

Heel netjes van Schar. De koekjes en de Salinis vielen erg in de smaak bij mijn meiden!!

Wat ik met mijn blog wil zeggen is….meld je klacht wel bij Schar 😉 

Jammer genoeg heb ik (nu ik dit bericht zit te schrijven en net een broodje ging maken) weer twee beschimmelde Classic broden. Nu maar hopen dat Schar wat aan dit probleem gaat doen….

9 reacties

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *